forza tiden!

"When darkness falls"
Jag vill ligga under mitt täcke med varm chocklad och maraton glo på
Simpsons och Family Guy (eller som programmet heter på danska "Familjen Griffin" Bahaha...)
Jag har ont i min käke för jag har tuggat för mkt tuggummi.
Jag är så varm och röblommig. Feber. Örontempar och så har jag 35.2?!
Flyyyser ju egentligen. Har väl fått värmeslag.
Solfan.

Snälla snälla vädergud kan du inte lägga ett stackmoln över min lägenhet i 24h så jag hinner återhämta mig?
Det är för plågsamt. Jag vill ha regn också. Så jag kan dansa i det :)

Det är tur att vi går mot mörkare tider.


Kommentarer
Postat av: tobbe

du är knäpp som inte diggar solen. (säger jag som också legat inne sjuk i tre dagar)

2009-07-02 @ 11:10:27
Postat av: Pjoltas

Åh Jul! Åh!!

2009-07-05 @ 22:39:29
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0