Kaikoo

Idag är det perfekt väder!
Lite blåst, sol ibland och enstaka regnskurar.

Igår träffade jag Mosquito och Carneval för lite shopping. Som vanligt resulterar det i att jag handlar och dom tittar på och skakar på huvudet åt mina inköp.
Köpte en sketnajs jacka, som jag tyckte påminde om "en typisk grej Axl skulle ha på sig"... Carneval tyckte annorlunda och sa bara "mer Michael Jackson.."

Som vanligt när vi ses så blir det raodtrip mellan Sthlms alla olika shoppingcenter... Vi kallar oss Nightriders, inte för att vi kör bil på natten...utan för att nåt måste man ju heta. Cred.


(onödiga bilder)






Sitter i skrivande stund hemma hos moran som precis informerat mig om att mördarsniglarna inte är lika många iår som förra året. Hennes fina trädgård är slemfri. Praise Jesus Christ for that.

Måste kila in ett citat jag nyss hörde på radion - bågskytte - reportern kommenterar:
"Han har börjat dra strängen bakåt, hårdare och hårdare...man kan se hur det spänner, ska han verkligen ha fingret där?"


Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0