febril hjärnaktivitet på expeditionen:


Jag och kollegan sitter med ryggen mot varandra och stirrar in i våra skärmar:

(Jag): Vad är det häraa? *tittar på ett papper*
(C): Va?
(J): .... Va?
(C): Men vad sa du?
(J): Vad är det nu?
(C): Nej
(J): va?
(C): så sa du inte
(J): vad snackar du om
(C): Vad sa du innan du sa va?
(J): ........
(C): Men asså du sa ju nåt
(J): Ja men vaddå?
(C): vaddå "vaddå"?
(J): Asså vad äre du snackar om?
(C): Du pratade med mig
(J): Jag?
(C) ...mmm
(J): Okej


Några minuter passerar:

(J): Jaha...det var det här jag snackade om *viftar med pappret*
(C): va? Vad är det med det?
(J): Äsch..vill du ha mer kaffe?


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Känner igen det där...förutom att en prutt bruka smyga in mellan -Asså sa du nåt? och Du pratade med mig.

=)

2009-06-11 @ 21:30:13
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

haha ja men det är härligt när man har en sådan härlig stämning på jobbet. själv tvingas jag prata med folk som inte alltid är så roliga, vissa babblar mer än andra...när det väl är lugnt, eller iofs är det rätt ofta, så får jag nöja mig med svar från mig själv...typ....eh... tack igen för skivorna, ska sitta hela kvällen ochfixa. kraaam

2009-06-12 @ 11:06:46
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0