Grasiöös entre!


"En gris på g till nödslakt" kallar jag denna bild.



Denna bild står jag för men inte mer än så.


Jag har haft en superhelg.
Adde, Chrisse och Thomas fick spö av mig i kubb.
Lönen var acceptabel, och inge tjafs med kontoret.
Jag hittade vargen. Thank god!
Ätit en korv.
Spelat TP.
Vart på systemet 6 gånger.
Varit katze vakt.
Lyssnat överdriver mkt på Thyrfing.
Blitt  mobbad av Thomas.
Bärt en kjol.
Fått bazooka myggbett.
Hjälpt till att "smuggla" sprit.
Skrattat.
Sagt "kuk" för mkt.
Rapat.
Bjudit på en öl. Vassegoo.

ja, typ så.
Nu sitter jag iaf tebax på jobbet. Härliga tider.
Luften står helt still och det är klibbigt.
Jag har inte fått min sem beviljad än (för augusti) det stör mig.
Men det kommer väl en lapp i facket dagen innan.

vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Äh...semester är överskattat! De är för kärringar över 50 år som har råd med det.

Har du hookat med Tobbe ännu?

=)

2009-06-30 @ 00:52:28
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Jenny ans the Sunshineband

Jag tycker alltid att du ser ut som dig själv! haah... Jag hoppas du är med på att bada i helgen!! eller iaf va lite sällskap.

2009-06-30 @ 11:36:48
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0