Smygis

Är jag patetisk som sitter och spionerar på en kille som står utanför köksfönstret. Han är från nåt elektronikföretag, ska leverera en LCDtv och annat skit. Han har en snygg Stone Sour tröja på sig. Han ser inte mig men jag ser honom tydligt. Haha, är det så här det kommer sluta för min del?
Jag är en skicklig spanare måste jag säga.

Hade Marie vart här hade hon sagt : "gå ut och snacka me´n då"
ja, absolut...det kan man ju göra - inte alls konstigt.

"jasså så du ska leverera en DVD. Där ser man - varmt idag hörru.."

Jag skonar honom. Får välja nån annan som offer.

Men nu ser det ut som om han kommer hitåt, eller han tittar iaf hit. Jag försöker se så upptagen ut som möjligt...
"lalaaalala skriva massor av viktiga saker på datoooooorn"

Holy crap..antingen ser han sig själv i köksfönstret eller så är det mig han stirrar på...

"hej och hå kameltå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0