sötaste lilla jag

Senare idag ska jag på middag. Hos Sarah, min alldeles förträffliga arbetskamrat men framförallt vän sedan 10 år tillbaka :) Jag är glad.

Jag är hispig.

Det är inte ofta jag blir bjuden såhär, hem till någon, på middag - Känns vuxet och kvinnligt.
I en veckas tid har jag tänkt på vad jag ska ha på mig. Jag kan komma precis som jag är, det vet jag men eftersom jag känner att det är ett speciellt tillfälle så vill jag "bjuda till" - på klädesfronten!
Lite anständigt vuxet, jag vet inte...

Har en fin klänning:
 men det känns ju konstigt att komma helt uppklädd, som om jag aldrig får äta middag hos nån annan förutom moran...(...sad but true)

Det kanske löser sig, måste fan först kolla vad jag har RENT!! Jag har ingen koll eftersom jag mest jobbar och så...
Kanske inte ens har någonting fint att sätta på mig?! Oh dear ..

Skrev om saknad i förra inlägget. En annan saknad jag har är av The Bodyguard och Pleasureboy.
Småbröderna som jag aldrig får träffa numera.

Kärlek bland män
HA!

Vad är ett inlägg utan en bild på en fet hund?

 
i Unos ära...En feting till marsvin:



I bid you adjooo...again.

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Sista bilden är ju en GNUTT för fan! Jag visste att dom fanns i verkligheten! YES tjoho!! =D

http://pjoltas.blogg.se

2009-03-24 @ 22:25:53
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0