Flumm!

Jag undrar om jag är stressad..
Positiv stress är jag van vid. Men detta är liksom som om mina handlingar går i slow motion fast dom inte gör det och jag har konstant sånna därna deja vu´s. Dygnet runt. Allt ska gå så snabbt och så göör det inte och du blir jag halvt galen...Och det är stressande....

Allt känns som om jag gör det 2 gånger. Eftersom i min hjärna går det i slow motion. Svårt att förklara.
Som jag sa till Daniel:

"Känns som om jag lever med att se mig själv i andra person, att jag samtidigt som jag lever kan se mig som om jag tittade på ett program på tv...skitkonstigt"

Daniel kontrade med att förklara vad deja vu berodde på

"..dom får man när hjärnan somnar till i en milliskeund.. bara så du vet "   ahaaa tack. haha.
Im screwed. Eller snarare inte. Kanske är där problemet ligger? En frustration?



Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0