Om jag hade en spikklubba - skulle du kunna vara så snäll och placera ditt kranium på den?

Inatt så har sk människor haft kul med min arbetskamrats bil. Dom har vält den.


Om man bara kunde få tag på dom neopubertala ryggladslösa fantastiskt obegåvade salamandrarna!

Sen polisen då? KAN MAN HA MINDRE RESPEKT FÖR AUKTORITETER?
Först ringer jag till täbynärpolis. Där går det fram signaler - men inge svar.
Sen blir det 112 - och vidrekoppling till allmäna numret i hela storstaden som heter stockholm.
Det var jättekul att sitta i 45 minuter i kö (från min mobil dessutom) för att göra en anmälan.
Sen ville vi ju gärna ha hjälp att tippa bilen tillbaka så min kamrat kan ta sig hem.
Då blir man kopplad till ledningscentralen som efter en halvtimme kommer på att dom är för upptagna.

Det blir alltså bärgningsbil för tusen och lite till.


Lite roligt var dock när bärgningsnisse kom. Jag frågade lite löst - bara sådär  - om varför just hennes bil.
Han tittar på mig som om jag var dum i hela huvet och pekar med hela handen på hennes bil och fnyser:
"den är minst".

"Amenvafan liksom, det fattade väl jag med. Men nu var det ju inte så jag menade...." tänkte jag.

Nu ska jag avlida och återuppstå en aning, så om ni ursäktar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0