Dålig start.

Vid tolv tiden idag ringde det en tele2 försäljare.
Dryg och otrevlig var han.
Han räknade ut (även fast jag inte ville det) att med hans erbjudande skulle jag spara 200kr/månad och "ööver 3000 spänn/åååår"

Jag tyckte han var helt jävla dum i huvudet som tyckte det var "mycket pengar"!
Han tyckte jag var konstig som inte ansåg att 3000 var mkt.
Så ville han utifrån ingenstans veta vad jag jobbade med och hur mycket jag tjänade...
Jävla retard.
Vad fan får man för 3000 spänn?! Några dvd:er, öl, bensin och ev. ett gröna lund besök.
Då säger fanskapet: "Jaa men tänk att du kan köpa en fin gucciväska.."
Jag skrattade i 2 minuter. Den dagen då jag lägger ner 3000 spänn på en jävla väska...den dagen kommer ALDRIG komma.

Han tyckte att jag var "annorlunda" och "svårhanterad som kund".
Jag syftade på att det är roligare med variation och det är hans jävla jobb att lyssna på mig, och att han ska ARBETA för sina pengar. Han blev sur, otrevlig och allmänt(mer) störd.
Jag hakade på och kallade honom uselt manipulativ med misslyckade försökt till övertalning..
Sen fick jag höra på när han skrek i mitt öra "jag övertalar inte".
Mmm neej visst inte ditt elementära pucko. Ditt dryga helvete tar upp ens tid och sen yrkar du på att MINA åsikter är fel? Jag hatar - HATAR - sådana parasiter! Han gjorde mig arg. Så pass arg att jag inte kunnat sova sen dess.

Så jävla bra startade min dag.
Äckel göteborgare som förstörde min dag!
HATEBREED!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja dom är inte skojiga dom där från Tele2, det är så man skäms att man använder deras abonnemang.

2010-04-19 @ 20:38:48
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0