Tvättdag

Du heter:
Anna

Smeknamn:

Anna-Lisa, Ännä, Hörru.


Låt som när du är ledsen sörjer till:
Bloodline - Slayer

Beroende av:
Öl och musik

 

Vad tror folk om dig?
Att jag är känslokall och att dom känner mig.

Stämmer det?
Icke

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt arbete och min varelse

Hur imponerar man på dig?
Genom att veta när du ska hålla käften

Brukar du skratta för dig själv?
Hela tiden


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"Ok, sov gott"

Var bor du?
Vtown


Trivs du där?
Massor!


Hur svarar du i mobilen?
"Heeeej" el "Tjaa!"

Vem ringde du senast?
Sid i morse

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
"Ja det har jag" (frågade om Sid hade kaffe att bjud på)


Antal timmar sömn inatt:
Allt som allt?? typ 11-12

Sov du ensam:
Yes

Brukar du komma i tid:
Alltid

Hur känner du dig nu:
Trött. Glad. Fröjdefull?

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart o Svart

Vad tycker du om fötter:
Jag tycker fötter är BAJS


Vad saknar du:
Min farsa och en tvättmaskin till i tvättstugan

Hade du en bra kväll igår:

Jag halvsov igenom hela skiten.

Favorit dryck på morgonen:

Kaffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
När jag är trött såklark. Morgon,em-middag, kväll, natt - spelar ingen roll.

 

Är du blyg?
Näe. Reserverad ibland, men icke blyg..

Sysslar du med någon idrott:
Spontana brottningsmatcher o jaga damm 60m

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Daska Zlatan med våt handduk i omklädningsrummet (Jag är då fotbollsproffs om ingen fatta det)

Är du nöjd med ditt liv:
Absolut!

 

Är du bortskämd:
Brukar få min vilja igenom, är bortskämd med kärlek.

Vad gör du i morgon:
Tvättar igen

Vad är det värsta du vet? 
Okunnighet o dess patetiska ägare

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Oja!


Vad är det finaste du fått?
Min vänskap med alla fina människor i mitt liv.

En speciell dag du minns:
Alla mina och Sids äventyr


Du samlar på:
Solglasögon

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen, i värsta fall Sid.

När grät du senast:
Kommer ej ihåg.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Starta kattpensionat och betala en utomordentlig utbildn, samt skänka pengar.

Vill du gifta dig:
vet ej

Vill du ha barn:

vet ej


Är du musikalisk?
Absolut

 

Vad dricker du helst när du är törstig:
Kranvatten


Bor dina föräldrar tillsammans:

Näe, ena är döö så det blir svårt..


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jadå


Biter du på naglarna:

Näpp, eller kanske ska säga att jag är "periodare"??




Stulen från http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0