Storkok med gucka - check.

helvete vad jobbigt det är att laga mat! Iallafall till 8 personer. Uuuuurk. Jag luktar purjolök, stekt kyckling och mango chutney typ. Wilma tycker om det. Hon har smakat och luktat på mig.
Min nackmuskel på högersida strejkar helt nu, så jag sitter med huvudet på sne. Dags för medicin tror jag.

Jobbigt att va 25 och ibland känna sig 85 höhö

Det finns alltid dom som har det värre - och det tackar man för.

Så jävla tradigt att vakna som ett aber och bli mer aberaktig ju mer dagen går. Vissa dagar kan jag och ORKAR inte ta mig ur sängen. Det värker så förbannat och inget hjälper. Möjligtvis ett varmt bad. Men hur många gånger kan man hoppa i och ur badet liksom?

Har skickat iväg lite sms te folk som jag vill ska titta förbi på lördag...Fick ETT JÄVLA SVAR.
Vad är ni för polare egentligen?
Thomas svarade att han eventuellt kommer (han bor 5 m från mig) så jag antar att bruden kommer före mig :P

Valt ut lite musik tes på lördag har jag gjort också....Rotade bland mina gamla cd´s och hittade lite slayer, enslaved, kaamos, Blood red throne och min sockersöta Judas Iscariot. GÖTT!!! 

 "Dawn of Fire... Son of Flame
Lucifer... Rising...

Flaming Zenith
Mighty Fiend
Dreadful Light
Infernal Star

Gruesome Grandeur
Crowned As King
By Terror Known
Serve Through Sin

Lepaca Lucifer"

 


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Jag hade svarat.. om du hade sms:at mig :-( :-P hah

2010-01-14 @ 14:56:33
URL: http://benjaminobenassi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0