Mars. 13, 2010

Aaa tja, det är jag.

Var ju på Anchor i torsdags eftersom jag var sugen på kött. Hittade kött och tappade bort(dissad) i samma veva. Fan också! Han var sketsnygg och kunde sjunga som en halvgud.
Jaja..på´t igen ba.
Fina bilder vart det också, hela jävla resan in mot stan är dokumenterad men ingenting efter det.
Iof så drar jag mig för att plocka fram le kamera på krogen...känns lite lufsigt. Men jag kan alltid leka turist.

Bäst var när Sid frontaldissade en nisse i ansiktet med "du kanske borde raka av dig mustachen".
Höhö. More of that thank you!

Aja, annars så flöt gårdagen i sovandets tecken. Vart väckt 02 av Bellman som satt på fest..
"Alla har däckat eller lagt sig, jag sitter ensam uppe och spelar tv spel.."

Så kan det också gå. Ska iallafall försöka träffa karl snart. Är säkert över 10 år säger han, men jag vet att jag inte var 16 när vi sågs första gången. Snarare 18 kanske. 8 år sen sist. Fattar egentligen inte varför han och jag inte setts...han är en av dom roligaste människorna jag stött på i mitt liv.

Klyftpotatis och lövbiff, låter det bra?
Bra då kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0