Nov. 16, 2010

Fan vad alla ska skaffa katt helt plötsligt. Eller bli gravida. Senaste modet.
Inatt blir det 2/3 och ännu mer plugg.
Ser fram emot torsdagen men även helgen då jag och Uno ska försöka se Harry Potter´s nya.
I slutet av sommaren glodde vi igenom alla filmerna så nu är man relatvit uppdaterad.

Önskar jag visste hur min dvd funkar så jag kan spela in mina tvprogram...har aldrig orkat lära mig det..

ze favorites are:


googlebilder


googlebilder


googlebilder


googlebilder

Nu ska jag leta biljetter till gbg. Ska fira jul där nere vettu! Sen måste man väl göra en ansträngning och titta på alternativ till julklappar. Jag hatar att köpa presenter. Jag har ingen aning om något och panikköper oftast nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0