Juli. 11, 2011

Helgen har vart bra...eller ja, jag har jobbat och tjänat pengar och i fredags berättade Jonas något som nästan golvade mig.
Han har fått ett jobberbjudande, men inte vilket som helst utan ett där det innebär att han ska bo på andra sidan jordklotet i ett år - i Kina.

Självklart Iowa ledsen. Men efter mycket funderingar tillsammans och på egen hand så är sjukt att inte tacka ner till ett sådant erbjudande!
Jag blir alltså gräsänka i 1år framöver, start i Oktober.
Och det suger verkligen kameldase att bo ifrån varandra och försöka "prata" fram ett sådant härna beslut - även om nu beslutet sa sig självt, det hade vart så mycket bättre om vi kunna vara nära så att säga.
Meeen men det är som det är och det suger att vara vuxen.
Tur att man är "van" med distanser då! För att se det positivt.
Sen är det inte riktigt ett år...han har väl en 12veckor han kan resa hem över..


Sååå..nu får ni fan tycka synd om mig alltså. Man hittar äntligen sin karl i livet och då ska han bo i Göteborg. Sen när man väl blitt tesammans och skaffat ett gemensamt liv - ja då ska han flytta till Kina hahahhahahaha.
Så typiskt oss två.


Jag är iaf på väg ner(?) till Örebro atm.
Höres senare


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag imponeras av er båda. Jag är osäker på om jag skulle klara av att vara utan Robin så länge som ett år. Bara det distanförhållandet ni haft hittills har imponerat menar jag!

2011-07-11 @ 14:58:18
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0