Juli. 8, 2011

Imorse fanns det 2 incidenter som gjorde min morgon helt fucked up.

Numero Uno:
3 sjukskrivningar och stackars Iowa fick stanna kvar och jobba ist för att gå hem och sova.
(nu går det aldrig nån nöd på mig eftersom jag lövar mitt jobb. Men IALLAFALL!!!!)
Nummer Zwei:
Jag får ett sms.
Nån grottmänniska insisterar på att få reda på "VEM ÄR DET SOM HAR DETTA NUMMER".
Otrevlig som fan och lajj var människa, hon eller han kallade mig för "dumshack" och "idiot".
Enbart för att jag råkade jobba och inte kunde svara inom 3 sekunder. Vad har du för liv?
Jag vet mycket väl vad en idiot är för något, där kan jag tillochmed identifiera mig ibland...men en dumshack.
HAHAHAHAHAHA. Taget ur en 80-tals rulle med en hög Magnus Uggla "asså diin dumshack, ska vi dra ner till söödeeeeerr och kirra lite bira?!"
HAHAHAHAHAHAHA!

Eller så är det Vanheden som säger "aaa Sickan, kanske inte är sån bra idé vettö. Dumshack kanske kommer och tar oss"
HAHAHAHAHAHAHAHA!!

Ja, nu var det ju inte så att jag tyckte detta var roligt just då, att en eventuell klimakterie kossa eller kanske en brunstig tjockskalle är otrevlig utan anledning och STÖR MIG I MITT ARBETE. Bara för att jag har ett. Klockan 08 på morgonen liksom? Har han/hon semester eller? Sitter hon/han seriöst på sin semester och terroriserar folk?
Jag har inte kollat upp vem det är, och lika bäst att inte göra det.
Jag vill inte ha med sådana arga, bittra människor att göra. Det räcker med mig själver. Tack så mycket.


Iövrigt så har dagen rullat på...eller det är ju ny dag idag...men ja ... äsch.
Just making conversation.

Jag undrar dock varför jag har så många besökare...
Jag trodde nämligen att det var min Kusin, Cat Von P, Sid, Göte och min morbror som ibland läser...
Men va skoj då. 
Men kan ni skriva, använda er av ord?? Gör det då!! ...fan..här sitter man och skriver för blinda liksom.
DOnera en rad eller så! NU!

Och bara så ni vet så har jag INGA planer på att tjäna pengar på denna blogg, utan den ska doneras till vetenskapen efter min död. Beteendevetenskapen.
"WHat not to do if you are a sane person"

Adios my fellow readers!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är de skoj när man skriver för blinda?

Lägger ner tid och ork på att skriva ett inlägg och noll respons.

2011-07-08 @ 11:11:26
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men hörrni, sura inte nu...8D Jag läser alltid era inlägg! även om jag är sämst på att komentera.

2011-07-09 @ 14:26:54
Postat av: uno

Jag läser ju alltid d vet du ju.. sen kommenterar jag ju det du skrivit irl istället haha

2011-07-10 @ 00:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0