Helskotta!

Från axlar ner till knäveck är jag bränd. Jag tyckte jag fick stå länge idag...haha 2.04 sek.
Annars på dessa 10 gånger har jag bara komme upp i 1.46 sek just för att jag är så känslig, men nej nej denna tant brassade på utav bara faaan.
Speciellt min höger sida är död, staaackars Edgar the Eagle jag har där, han är typ bort raderad!

Ajaj gör det också. Och allt jag kladdar på sjunker in för snabbt i huden, så nu har jag beställt hem special prylar för dessa åkommor. Och så ska man jobba i natt liksom. Så fort jag RÖR MIG SÅ GÖR DET ONT I HUDEN.
Och den är så varmt, fast bara på höger sida kropp, vänster fryser eftersom jag inte kan ha ordentliga kläder på mäh.

Vilka probs, vilka probs.

Tur att jag har en kaffe iallafall! Och nu ska jag FAN spela farmerama istället för att göra sista uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0