Sept. 30, 2011

God morgon!
Är på tåget mot gbg. Åker 1a klass, konduktören kom precis förbi och frågade om temåeraturen i vagnen var ok...Öh?
Efterson JOnossi inte längre har tillgång till sin lägenhet ska vi bo hos goda vänner i en mysig stuga. Mucho nice. Yes.

Här är iallafall bilderna jag försökte lägga förut:

Min Corey Taylor kopia, när vi var på fotboll och glodde var han linjedomare. Skitlikt tycker jag,, kanske att domarens näsa är lite hökigare..


världens anyggaste bock i ärldens näst bästa stad!



My happy fckn feet för första gången på Dans jävla mark.



Jag Ler...ÄVEN fast Dansk jävlarna tog överpris på ölen



Fint väder hela dageeen



På Sjöfartsmuseet bekantade jag mig med denna krabbat...typ en fisk /snigel...
Jag tyckte han såg ut som en Eilert, så han fick heta det...
Eilert med pussmunnen.




Här bekantar jag mig med en av mina förfäder!
Respekt!
Iowa och Ragnar Rödskägg



SÅ var det dags att paddla i ån!! KUngsbacka RIver som JOnossi och JOnas anmält sig till...



Massor med motionärer!



Somliga sämre än andra dock...



CO Fckn CART!



Jonossi hälsade på sin tatuerare "dansken" många gånger!



Jag vann en flaska virre!



Och jag har sett ett x antal roliga reg.skyltar i sommar.
(jag har dille på att memorera och bilda ord av skyltarnas bokstäver...)



Ja, det får bli alla bilder för denna gång.
Nu vankas det helg med en massa festande i Jonossis ära!
Alla vill säga hejdå-komtillbaka till honom.
Vi flyger upp på söndag så jag antar att jag inte kommer skriva förn tidigast måndag.
Ha en fruktansvärd (trevlig) helg alla kufar!

Kommentarer
Postat av: uno

älskar eilert! het fisk!

2011-09-30 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0