April månad

jamen sidär, nu rasar dagarna förbi!

Jag är nyss hemkommen från ett mycket varmt och soligt Hallands län - iallafall i jämförelse med detta klimat här uppe. Fy.

Jag har haft det underbart som vanligt och blivit bortskämd till tusen. Vart lite sjuk också men sånt får man kanske räkna med ibland. Att även Batman kan bli sjuk menar jag.

Det första jag fick göra när jag kom "hem" var att avmaska ett stycke Die Katze...Hurra.

Nu har jag en hel del serie/film tittande framför mig... Top Gear, Murdoch mysteries, alla Harry Potter filmerna, Tinker talilor soldier spy, Iron Lady och Albert Nobbs! Allt från Jonossi såklart. Vem annars?
Jag fick en ny parfym från DKNY också. Smells like heaven - inte namnet utan ett uttryck på att den luktar gott.

Jag har under mina dagar neråt i landet avnjutit god mat, SOOOOOL, träffat barn och bebisar, shoppat, motionerat, klättrat i berg,  druckit lite öl, gått på marknad, tittat på filmer,  skrattat och kramats med hund...och underlat och Jonossi.

Idag åkte även Jonossi tillbaka till Kina, tyvärr vart vi införstådda att hans hemflytt i sommar är uppskjutet till nyåret typ...men va fan, har man klarat ett år så klarar man 6 månader utöver det. Ba att åk!

Iövrigt så är det dags för kära mig att lämna in alla mina papper och ansöka till utbildningen. Och sedan hoppas på att jag är vad dom behöver så jag kan börja plugga igen, annars packar jag och bosätter mig i kungsbacka.

Det går även bra för världens bästa hockeylag - Brynäs - och det glädjer mig så inihelvöödeee.

Jag är bedrövlig på att skriva, men vad ska en skirva om liksom? Det händer inte så mycket, som jag alltid skriver hahaha.
Skitdetsamma.
På torsdag kl 09.00 ska jag börja på gym. Sjukgymnastutvecklat gym..eller vad det nu heter.

åter till ansökan...Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Cat Von P

Får hoppas och hålla en massa tummar att du kommer in på utbildningen då.

Vi vill ju inte vinka adjö till dig när du bosätter dig i Kungsbacka heller.. :(

2012-04-05 @ 13:57:14
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0