duktig iowa trotts allt

Jag tog mig ur träsket och var ute och knatade. Efter det gick jag till träningslokalen och körde ett pass - eller vad det heter...när jag var på g ut så kommer ena sjukgymnasten och säger "nämen så rödblommig du är om kinderna - det är så det ska se ut - då vet man att man tränat"

FYI, tänkte jag, det kanske beror på dom 6km jag gick innan. Inte blir jag svettig av deras upplagda träningspass - då får jag freebejsa lite och rodda om bland maskinerna. DÅ jeflar.
MEn sist jag gjorde det så tog jag nog i för mycket så jag är sparsam med spontana träningsprogram.

Men jag ligger endå där och kör benpress och ser att farbrorn som är 40 år äldre än mig har samma vikter på, då blir jag lite illa till mods, meeen jag är där för att bli bra i kroppen....innan jag ens kan tänka på nå vidare avancering inom bodybuilding.
Så äre ba.

Jaha, and then? Hockey ikväll då..fan. Kom igen nu Brynäs!

Ikväll blir det dessutom spenat"pasta" med fisk och bladspenat. Känns som om det är dags att "järna" opp sig lite.

Och vila. Efter mitt stilla sittande i några dagar och min fot som svullnade opp i måndags så kändes det ganska bajs ändå i hö.ben efter le workout. Stod inne på coop och helt plötsligt vek sig benet...eller knät. Tur att man hjade det andra att balansera på. MEEEN som ni vet så suger ju min balans, så jag stod och svajade som en full Iowa. Äh whattafack.

Jag tröst köpte en bit ost och så var den ordealen över.

Kolla vad jag hittade när jag surfade runt idag.

Inte min ostbit!


Och:



pics fra google.com und:
http://lolcats.icanhascheezburger.com/

Den sista länken är värd ett besök om man har en crap dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0