Onsdag 28/11

Lång dag idag, vaknade efter 08 och kände att jag behövde sova minst 5 timmar till för att bli människa. Men klockan elva skulle jag inbefinna mig ombytt och klar hos min sjukgymnast som gjort ett nytt träningschema åt mig, bort med allt jag tränat de senaste 8 månaderna och in med rehab-tänk.
Jahopp, okej bara att köra.

In en sväng på jobbet på eftermiddagen och snackade med le chef om allt kring himmel och jord. Hejjade på härliga kamrater, ner mot centrum och möta Cat Von P, Wasa und Jack på ICA för en fika på det nya kulturhuset.
Mycket trevligt och gjorde mig glad.

Sedan hem och dona. Laga mat.

Imorgon skall jag få följa med Cat Von P och Wasa till IKEA, jag ska kolla på en lampa....och kanske lite julpynt?

Jaja, thats all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0