12/4-13

Ohoj!
Idag har vart en bra dag.
Jag vaknade skit sent, vid tio tiden, vid 14 var jag nere på byn o träffade mina nattisar. Det var kul!
Efter det gick jag min motionsrunda och hör o häpna att jag även sprang halva den. Dock hade jag fel skor, för tunga, så jag fick ont i knäna efter några km.
Bara att köpa löparskor, som jag har längtat tills den dagen jag spontant klarar av att springa utan att fotlederna el knäna ger vika och idag var tydligen den dagen
Jag är så bra. Så duktig. Så fantastisk!!

3 månaders strecket passerades den 8/4 också.
Och jag kan snart räkna 100dagar som rökfri.

Så bra, underbar, fantastiskt duktig jag är.

Igår var jag i Väsby C och shoppade böcker.
Big surprise...men det var rea på rean, så en bok om historiska tyranner som Hitler, Stalin osv osv, en om Dinosaurier, ett uppslagsverk om kunskap/vetenskap och sist en om de mest okända kriminalfallen/mördare genom vår historia.
Allt detta för ÅTTIO kr. Sjukt tillfredställd skuttade jag på rosa moln därifrån.
Det är nå visst med böcker. Jag blir euforisk när jag hittar en bra bok!

Oh well.
Nu ska jag slappa innan middag.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0