21/4-13

Ohoj!
Vilken dag.
Först låång och god frukost, sedan motion, sedan lång dusch följt av föda.
Sen besöka Baby J med tillhörande föräldrar Cat Von P och Wasa.
Vi firade Herr Wasa's födelsedag!
Och jag fick i mig lite bebis-energi. Tror allt jag hade lite abstinens.
Och han är ju helt underbar "vår" baby J.
Maaaaah!
Så nu är bebis-batteriet lite påfyllt.

Nu har jag ätit -igen, för familjen nämd ovan bjöd på mat dom med men jag är hungrig av mig så jag åt igen...
Nu blir det en kaffe och lite choklad.

Jag längtar tills torsdag då den där "bajber" lämnat svensk mark och alla medier återgår till normala rapporter och inte om hans finnar eller andra världsliga problem som mössor och gasmasker.
Scheisse let it be thursday!!

Hej.

Kommentarer
Postat av: Cat von P

Tack för att du kom! Alltid trevligt att ses och självklart är det vår allas Baby J.

2013-04-21 @ 20:34:14
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0