29/8-13

ligger och glor på favvo programmet 48 timmar.
Mord och elände.

Imorgon jobbar jag mina sista 3/5 för att sedan gå på långledighet...start måndag dåre...för den som är trögtänkt.

Det är ganska stora förändringar att bo i Årsta, jobba i Vtuna, kompisar i Vtuna, katt i Vtuna...
Mja...Die Katze hinner jag gått och väl träffa när jag jobbar för då får jag bo med henne igen.
Så jag lever återigen i en kappsäck.
Forsla hit och dit och fram o tillbaka...
Men va fan.
Fan. Men.
What to do. Byter inte jobb. Eller sambo för den delen heller.
Well...Mina sista tankar går till Kristian, som jag iof tänker på var dag, flera ggr om dagen..men lite xtra just ikväll.

gnatt when ever you feel like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0