Nattsvart

Det är ibland stört omöjligt för mig att sova. Har mitt psyke ro så är det kroppen som protesterar.
Nu har jag tagit tablett så jag hoppas att sömnen inbefinner sig om 30min ungefär.

Medans jag väntat så har jag läst Kristians senaste meddelande till världen.
Kristian som inte vet av hur mycket han betyder för så många.
Hur en människa kan beröra en annan med enbart ord.
Beröra på det sättet att orden skär igenom hela ens kropp som en glödande lans.
Berör på det sättet att jag byter livsstil.
Jag kommer aldrig att kunna tacka honom för det.
Bara kunna se till att jag fortsätter på samma bana i hans minne.
Jag vill inte att han ska dö.
29år.
Helt ofattbart, tänk själva, att skrivna ord kan påverka en så man ser ens liv helt annorlunda.
Samtidigt som jag ser min värld med nya ögon så har den även blivit fulare. Mycket fulare.
Svart och trist. Grov och hänsynslös.
Att behöva dö i förtid.
Kristian krigshjälten. Till häst buren.

Jag är ledsen. Mycket ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0