15/1-13

Det blir en väldigt tidig morgon idag verkar det som. Kanske lika bra det, har för en gångsskull saker att ta itu med..
*planering av ledighet
*planering och sedan utförande av bakning/matlagning
*Kemtvätt
*Bokning av tid hos fotdoktorn, ringa min egen och få förnyade recept.
*In på jobb och kontrollera brandtillsyn
*Träna

Ha! Jäää jag har nå att göra idag!!
Imorrn kommer Jonossi (som f.ö är södermalmsbo inom en vecka) och "firar" Iowas högtidsdag. Very nice, med sig har han mina paket?!
(jaaa för jag tyckte han nämde fler än en...) HURRA!!
Jag ska bjuda hans iowas majestät på vego-lasagne med keso och morötter.

Näää nu får väl dagen börja då?
Chopp chopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0