14-15/9-13

Nyss hemkommen efter en mkt trevlig kväll i huvudstaden med mina kära förbundsvänner!
Tyvärr har jag på vägen hem stött på det mest VIDRIGASTE MÄNNISKORNA EVER. VÄKTARE PÅ T-BANAN.
Jag och en annan tjej rog hand om en kille aom säckat ihop precis när vi gick av vid gullmarsplan.
Jag kollade puls och vitala livstecken och gjorde en snabba bedömning att tillkalla ambulans, vilket den andra tjejen gjorde. Medans hon tillkallar ambulans så kommer väktarna och ett film crew.
Väktarna säger åt oss att "BACKA" vilket vi ofrivilligt gör iom med aatt killen har endast oss att förlita sig på..."B A C K A" stavar väktaren ut. Som om jag vore seg i kolan....och inte fattade första gången...
Jag är så jävla förbannad. Hen gjorde sitt jobb men jag är ändå MEDMÄNNISKA och tog hand om honom. Cut me some m-fuckin slack!!!!!!?????
PISSA INTE PÅ MIG SOM OM JAG VORE EN RÅTTA ditt jävla åbääääke!
Ta till vara på personer so. jag själv som ställer upp för andra.
FÖR MEDMÄNNISKOR ditt jävla getarsle.
Fan cad arg jag är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0