9/1-14

Klar på KS och han visade mig journalanteckningarna sen 10 år tillbaka och inte nog att jag är en mönsterpatient det står klart och tydligt att jag är diagnostiserad med LEDSJUKDOM.
så nu kan min doktor käka sitt eget bajs.
Ny tid med en leddoktor bojad...varför vet jag inte men doktor cleas tyckte det.
" man dka inte gå runt och ha ont "
Hahahahahaha. Nä...man ska ju inte det.
Synd att han är TIO ÅR försenad.

Jag vet inte om "ni" känner nån eller kanske själva har värk så ni inte kommer ur sägen, inte kan dammsuga, borsta tänderna, tugga maten, skriva eller ta på sig skorna...?
Ok om man är old liksom. Jag fyller 30.
Tyvärr syns det inte på utsidan hur trasiga lederna är på insidan. Ni får väl googla el fördöka föreställa er hur det måste va och sen inte bli trodd eller tagen på allvar.
Så äntligen kanske min väg mot döden få en raksträcka iallafall.
Jag hoppas.

Nu ska jag åka tåg och lyssna på guds-förnekande bok.
För att göda min övertygelse att de övertygande religiösa är helt lost.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0