BAH!!!

Saker man inte vill höra av sin tandläkare när man ligger med halva fejjan nedsövd och ska dra ut en visdomstand:


1. "oj då"
2. " Nu tänkte jag göra nåt jag bara gjort en gång förut"
3. " Det kommer kännas....eller det gör faktiskt ganska ont"
4. " När bedövningen släpper så kommer blodet börja rinna ännu mer"
5. " Det blir 1.385 kronor, tack"


Jävla sadist.

Fan i helvete.

Sen läser jag på pappret hon gett mig att:

 "inom en två tre dagar kan anisktshalvan som är berörd SVULLNA UPP"
"Du kommer vara öm i käken nån vecka /veckor framöver"
" Av munsköljen du använder mot inflammation, kan det hända att tänderna färgas bruna"

Helevets jävla piss. Det vågade hon inte säga till en face to face. Detta betalar jag alltså pengar för:

Att få tand uttdragen
Att gå runt med smärta i käken
              "               "             Såret
Att ev få ett halvt uppsvullnat ansiktshalva
Att få bruna tänder av munsköljsskiten
Att sörpla flytande föda
Att blöda ur käften
Att få reda på att jag minsann har tre andra visdomständer som är på väg ut också.

Fyyy fan.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Tjo, nu har jag "hittat" till din blogg :) Hur är det med dej? Fy fan, jag lider med dej ang. ditt tandläkarbesök :S

2008-11-26 @ 21:58:18
URL: http://benassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0