god eftermiddag

Hej på dig du!! Hur har din dag varit?

Jag har haft en bra dag, handlat en hel massa onödigt, fått första solbrännan i år, ätit en god lunch och var på en promenad. Allt med Thundepussy.

Jag har inget pigment. Total kritvita lilla genomskinliga jag mötte vårens 2:a dag och resultatet är nu en schysst rödaktig bränna på näsa/kinder och pannan. Det svider. aj.

 not albino...but pretty damn close.

Sen vill jag bara skratta lite åt att "bajen har gjort en rätt halvdassig säsong" och "vissa i laget luktar det genombrott om"
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA. Fattar ni? Eller är det min humor det är fel  på?

BAJ(en) - DASS - LUKTAR.

Nåja det är kul för mig iaf. Åter till sportnyheterna.

Höres!

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Haaha rolig bild du har där...heeh men visst hade vi trevligt. ...och jo ong har du knasig humor alltid men det är så det ska va, och det va rätt kul....



Imorn blir det utgång, hoppas jag på! Kraaam

2009-04-03 @ 10:11:01
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0