muppen bangade

Yäääyäää. Det vart ingen avskedsgrej för Jason igår, eftersom han har tydliga svårigheter med att upprätta en kommunikation, och bete sig normalt. Men ha det så bra i Pakistan din jänkare. Lev o  Frodas väl and so on and so on.
Stupid.

Jag satte mig hos Marie och Thomas istället, mina fina grannar. Det måste va jobbigt att ha oss alla tre boendes i rad....menskitdetsamma. Vi skall ha en liten "get together" på fredag. Alla tre lägenheterna slås ihop.
I Thomas lägenhet ska det spelas musik.
I Maries lägenhet ska folket sociallisera.
Och av nån jävla konstig anledning åkte min lägenhet på att få var "nupp-stugan", kärleksnästet osv.
Jag protesterade och sa att jag kan sträcka mig till sjukstuga med fan ingen mötesplats för oidentifierbara kroppsvätskor.

"vi får väl se" fick jag till svar.

Det kommer iaf va ett himla hålligång. Jag har döpt oss til: 2 rockchicks and a dick.
Passande.

Nee nu skall det lyssnas på lite alternative metal - det är trots allt söndag o jag är på jobb.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Jenny and the Sunshineband aka. Thunderpussy

Haah det va värst! är man bjuden då eller?..öööh

2009-04-20 @ 11:46:04
URL: http://jennyandthesunshineband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0