uhh..

Massor med mat och skratt senare så sitter man återigen vid datorn.
Moran och jag har bestämt att jag skall sova hos henne på onsdag för att äta julfrulle tesammans på julaftonsmorgon.
Jag har på känn att det blir bingolotto också..hmm.

öppnade iallafall 2 st julklappar från julen 08 och min födelsedagspresent från januari iår. Very happy.
Ser ju som sagt inte syskonen så ofta.

Syrran och hennes man´s julklapp för iår verkar vara en cd-skiva. Jag är så nyfiken på vad det är för nåt eftersom dom inte har en jefla aning om vad jag lyssnar på (tror iallafall inte det). 

Sen har jag ångest över att moran har köpt över 7-8 julklappar till mig medans jag kommer ge EN till henne.
Som hon förmodligen redan vet vad det är eftersom hon sa att det var det hon önskade sig och jag har verkligen ingen fantasi eller ork att leta klappar...så det blev ju enklast att bara köpa det hon sa att hon ville ha..
" dove hudkräm".
Fast lite fantasi hade jag och köpte ett bättre märke. Men ändå. Måste fan ge mig ut imorgon och panikhandla nått...jävla jul. Jag hatar dig från djupet av mitt hjärta!!!

Det ända jag sagt att jag önskat mig är en prenumeration på "världens historia".
Och sen 2 år tebax så har den klappen vart lika självskriven som slips till pappa.

Iår slängde jag även in "en hemmalagad Janssonsfrestelse". Men sen får det va bra.

Kommentarer
Postat av: tobbe

jag jobbar julhelgen sen ledig till och med nyår. jobbar veckan efter det men då lär jag ha tid. alltså första veckan i januari. hur ser det ut för dig då? :)

2009-12-20 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0