Storlek?

Storleken har betydelse.
Var och provade byxor idag, mina favoritbyxor sprack när jag var på toa i somras, där  hade de en bastu "påtänd" och medans jag använde toaletten så vart det satans varmt så när jag sku dra opp byxorna så sa det bara RITSCH och arslet hängde ut.

Aja iaf, provade byxor och jag tycker det är OMÖJLIGT att hitta en storlek. Jag vill att alla byxor ska ha xs,s,m,l,xl.
Det är lätta storlekar att hitta. Inte nå jävla 27 i midja och nån annan siffra på längden...Skitjobbigt.


Så det vart inga byxor.
"....får gå med rumpan bar.."

que crap liksom.

Förövrigt så gick jag rakt in i min inglasade balkongdörr igår och sen när jag väl kom på att man ska öppna innan man stiger in så ramlade jag åt sidan och stötte axeln i karmen. Typ ajj. Blåmärke där, ser ut som en tattoo dock. En stor bläckklump. OCH samtidigt spillde jag kokhett kaffe över handen/armen. Skönt.


Fredag den Trettonde imorgon...OooooooooOOooooOooooOOOooOOOoooooooOOOooo!!
För mig gäller det inte en dag utan hela veckan.

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0