Kommer inte på nån bra rubrik.

ujujuj. Helgen har varit tumultartad med öl, armbrytning, komatillstånd, och vurpa.

Armbrytningen och vurpan (som gjordes i nyktert tillstånd på en promenad) har resulterat i ett stukat långfinger med skada på knogen, svullnad och handleden som inte heller mår sådär skitbra. (självfallet höger också)

Jobbar inte förns imorgon natt så jag hinner vila handen iallafall. Har tills på torsdag för att få den ok, annars ska det bli remiss. usch.

Nu längtar jag efter mitt möte med Elvis den 28:e (eftersom Corey aldrig dyker opp).

Sen tycker jag AF(ä.k ams enligt ö.medb) kan köra upp sina små "kravbrev" i skitan, Det är väl inte meningen att folk som söker jobb ska behöva ha nån sorts ångest  över att göra det?
Kämpa Thünderpussy!!!

                                                                                                         

  I levande stund:
Tittut va fan!!!



Höres mina hökar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0