Gårdagen och dess följe!

Det var längesen jag skrattat så som jag gjorde inatt. Känns som om själen fått sig ett glatt piller och mår ok för stunden.
Jag var hemma hos Maria, en f.d arbetskamrat och firade hennes födelsedag. Åsa och Carina var med också. Nattgänget alltså.

Jag hamnade i "dj-båset" men gjorde inte så mycket verkan där eftersom mina ögon gick i kors och jag hade STORA problem att se vad det var jag skulle spela. Jag lärde mig dock att jag är en jävel på att  mixa ihop drinkar.
Lite "off-road" blev det med 4hjulingen. Det var skoj!



Jag var nöjd och i säng vid fem imorse, sov nån timme sen var  det tji.
Nu är jag på jobbet och har hämtat andan.

Rock N Roll att pajja stolarna!

(synd bara att det var Marias dotters stol och att det var hon som hoppade sönder den - inte så rockisch men jag låtsas)

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0