Sms i natten

Det är ju fredagsnatt och vad vore inte mer passande än en massa fyllesms till lilla mig, när jag sitter, smått uttråkad, på jobbet.
vissa sms är konstiga, jag kan inte urskilja om dom är seriösa eller bara fel skickade..
Hälften av gångerna står det bara nåt i stil med: "adetva sååå öss´!! siver dy inta?"
"varrt fn är du",
"köpp två" och nu senast fick jag ett mms vilket jag tror är från Martin, utklädd till paul stanley, ni veeet han i KISS med stjärnan i nunan. Har inte hört av Martin på sms på evigheter så jag vart lite osäker, men nog fan såg det ut som  du iallafall, hörru...Martin?

Snygg varu iaf.

Jag var och köpte 3 meter cellofanpapper som vi ska klä in presenten i. (presenten=9 flaskor av alkohol i en stor korg, vitt vin/rödvin/champange) Blomstertjejen tyckte att jag var wild n crazy som skulle ha 3 meter.

Vilket meningslöst inlägg.

jag vill dock önska Ankan lycka till med flytten.

Nu ska jag tvångsäta citron.  Höres.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Haha tack!

2009-03-28 @ 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0