Urinera

Jag hatar att urinera ute i skog och mark. Anledningen till det är att jag urinerar länge och väl. Jag kommer ihåg att under alla festivaler man vart på så var det inte aktuellt att besöka en bajjamajja alla gånger utan man drog sig undan (gick bort från tältet iaf) och uträttade sina behov. Detta var för mig... ja men typ plågsamt på nå sätt. Alla andra blev klara på 20 sekunder medans jag snällt satt kvar och kissade i typ 10 minuter.

"aaa men va fan äru klar snart eller..."

Konstigt, men jag fattar inte hur man kan tämma sin blåsa så snabbt, man måste ju bli pink nödig inom en halvtimme igen, jag satsar väl på att tömma ur mig ordentligt så jag slipper gå på ett par timmar igen..
Det är ingen överdrift när jag säger 10 minuter...Ibland är det självklart kortare, men jag kommer aldrig kunna urinera klart på 20 sekunder eller under 1 minut. herreguudarnas skymming - nej.
Haha.
"du måste kissa nuuuuu....kissa dåååå...kiss kiss kiss..."

Ska ta tid vid nästa toabesök.

Fressten så var det min nyöppnade tidning(tagit bort plasten) "Allt om historia" som stank så förbannat...
Så den är på vädring.

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0