Det ligger en nattarbetare här inne och sover! Låt va ifred!

Så lyder min nya fina skylt jag ska hänga på dörren first thing in the morning. Jag är så jävla less på människor som plingar och knackar - jag börjar tro att dom enbart gör det för att dom VEEEET att man sover  dagtid.

Tidigare idag ringde det på dörren vid 13 tiden. Jag vart förbannad och gick fram till dörren, öppnade brevinkastet och förmedlade att "jag skiter fullständigt i vem du är, vad du vill, se för fan till att aldrig mer komma tillbaka".
Sen ringde det på dörren igen vid 15 tiden....fast då hade jag "somnat om" och orkade inte gå till dörren.
Tur det, för jag tror att det var Maries pappa som ringde på...uschanimej vad pinsamt det hade blivit om jag gormat åt honom...
Det är väl en sak om det är en pudding som ringer på, typ imorgon, lagom till matchen mellan Arsenal o Man.United...gärna med kall öl.
Men av erfaranhet av att bo där jag bor nu så är det antingen kyrkan eller en förvirrad pensionär som tar fel.
(leave me the fuck alone)

Empa och jag har planerat en längre tid att åka o se på när kosserna släpps ut i hagen...men vilket jävla tjafs det är för att fås e en glad kossa råma. man måste boka plats och sånt där håller inte jag på med.
Nej kossorna vet vem jag är, iaf här ute i vtuna. (välta kor)


Höres.

ps. Nån mer än jag som glömde det där med deklarationen? ds.


Kommentarer
Postat av: Carro

Skickliga pojkar eller giftermålsgrejen ? Kanske en blandning utav både som du höll med i ? :D

2009-05-05 @ 01:13:36
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0