Duktiga jag

Färdigt för natten. Det vart ingen progressrapport utan allt annat skit som legat och väntat på hög. Så nu kan jag fokusera 110%. Det är skönt att va effektiv..(ta lääääärdom)..


F.ö så sitter jag och knåpar ihop inköpslistan med varor jag ska handla imorgon. Den ser likadan ut varje vecka, och jag kan den utantill...men min dementa hjärna får spasmer när jag måste trängas på coop. Panikångestattacker mellan hyllorna. Hatar folksamlingar inne i mataffärer.

Jaaahaa ni ville absolut veta vad det är jag ska köpa, jamen okej då här har ni:

Kikärtor
Sallad
Gurka
Tomater
Majs
Mjölk
Oliver
Ärtor
Pasta
Morötter
Popcorn

Tycker att jag borde ha världens fräckaste kropp om man tittar på kosten.
Va fan är kummin fressten? Jag ska köpa det också...Vad har man det i förutom i kikärtsbullarna?
Och koriander..?

Egentligen önskar jag att jag hade en underjordisk matband, där min mora kan laga mat och sen bara lägga det på matbandet så får jag en redig varm färdigrätt att äta. Så slipper jag försöka mig på att laga eget och bli besviken.



Typ så ...
Küss!

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Kummin kan man plocka på landet vet jag..och koriander finns i de flesta bergsturkar och i deras mat.

Lycka till med mathandling. Pjoltas hatar mathandling.

=)

2009-05-11 @ 10:04:07
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: svenmelander

haha skön bild och klok lista heja

2009-05-11 @ 13:33:55
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: annika

HHAHAHAHA nästa konstfack!

2009-05-11 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0