Nu försvann det helt...aja

Skulle bara ändra bilden nedan så försvann allt.

Jag fick en knäpp på näsan tidigare av en tant på 99+. Jag hade lite bråttom när vi småpratade, hon berättade samma historia som jag hört många gånger förut. Så när hon väl kom fram till slutklämmen så skrattade jag så falskt så jag skämdes. Jag hörde själv hur högt och otroligt platt det lät. Då spänner tanten ögonen i mig och säger:
"Fejkar du sådär dåligt i sängen också?"

Wtf?

Touché...men ändå.

Jag ritade en bild för att ni sku se exakt så som jag såg ut då:


Yes my friends. Jag tror jag rodnar fortfarande.

Ps.Jag har inte gröna skor på jobbet...ville bara få in lite mer färg...ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha

2009-05-21 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0