pain in the head

Ett lock ligger över Vtuna. Och mitt huvud är som en tryck kokare. Lock för båda öronen har jag också, med inslag av tinitus pipen..

Har lite skit att fixa innan matchen, typ som att fixa fram golvet, det ligger saker och kläder överallt, diska en aning, gärna dra ett par svep med sopen för att samla alla dammråttorna på ett och samma ställe, ta en dusch eller två, sortera alla viktiga papper som är utspridda, dansa soldansen så det är fint väder imorgon. Älta att jag inte tagit tag i att skaffa ett nytt leg...en hel del alltså.
Allt innan 20.45.

Jävla synd att man är så lat.

Jag kommer va eines bitterusfitteus imorgon om Arsenal inte kirrar detta ikväll.


Vila i frid höll jag på att säga, men det var fridens liljor jag ville förmedla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0