Sjuk

Som om inte kroppen fått stryk nog så dras jag numera med ett jävla halsont och snuva samt konstant trötthet.

Är iallafall placerad på jobbet nu och låtsas inte om att man e sjuk. Lura kroppen kanske..?
Igår vann jag på lotteri, det var skoj..om det inte hade vart för priserna som var en pizzaskärare, 2 skitfula värmeljusgrejjer och schampoo samt balsam...need I say that it was PRO som sponsrade lotteriet?
Denna vecka har jag lagt ner över 500kr på läkarbesök. Det känns sådär. Men va fan, jag vann ju på lotteriet...det kompenserar lite.

Måste sticka och jobba en aning. Häjj så länge.

Kommentarer
Postat av: svenmelander

soft att vi kör samma schema typ.

heja jobb !

2009-05-29 @ 23:48:12
URL: http://allwayswrong.blogg.se/
Postat av: tobbe

haha nej du är inte ensam!

haha jag känner detsamma, satt och intalade mig de mantrat hela vägen till jobbet ikväll "var glad att du har jobb, var glad att du har jobb"



ha det bra du med :)

2009-05-30 @ 00:39:43
URL: http://allwayswrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0