Kemisten

Man kanske skulle gå och bli kemist eller kanske bara låsa in sig på ett mental"hotell" för att man kommer på sådana härna ideér.

Gick ut i köket, såg 4 olika smaker av koncentrerad saft. Undrade för mig själv vad smaken blir om jag blandar lika av varje? Kanske smakerna tar ut varandra?
Efter lite spill och ett x antal minuter så hade jag det perfekta resultatet av sött vatten. Ingen smak alls.

Det var kul.

Förövrigt sitter jag och tittar på "loose change"(om chefen läser detta så gör jag absolut inte det). Dokumentären påminner om när jag gick i gymnasiet och vi hittade en tomkartong. Uno fixade den så fint, ritade så att själva kartongen såg ut som ett flygplan och skrev "death to America" på den :) Aaaah minnen!!
"Usama Bin Airlines" hette den om jag inte minns fel.

Ska gräva fram min studentoverall också...Evigheter sen jag såg den sist... typ när jag tog studenten kanske...och det var ju förra året? Typ..ge o ta ett par månader sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0