nov. 22, 2009

Kära blogg.
Idag vaknade jag vid 15 tiden. Känns som om jag kan sova 10 timmar till.
har 4 nätter framför mig så det gjorde ju inte så mkt att sömnen drog ut in på eftermiddagen...men ändå.

I fredags var det underbart kul att få festa till det med Thomas och Robin. Har saknat dom båda.
Det var en konstig kväll. Jag blev hotad av nån jag ALDRIG ens trodde att han hade nått sånt inom sig...
"Öppnar du käften så dödar jag dig". Trevlig grabb. Så han är numera utesluten från bekantskapskretsen.
Inte för att han någonsin hört dit but still.
Vissa personer tar sig verkligen friheter, till deras egen nackdel. Vad vinner man på att uppträda så?
...en snubbe som känner sig så pass hotad av en tjej...?

till nått roligare:

Hörde på radion nyss att nån båt (silja tror jag det va) har fått styrproblem så dom ligger och cirkulerar ute i Ålands skärgård - runt runt runt runt...HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Och inte kommer personalen ombord kunna lösa det heller :)

hihi


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Fatta vilken fest det måste vara på den båten! En extra dag liksom.

Tack för låtarna!

Listan é nu klar

=)

2009-11-23 @ 23:33:43
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0