nov. 26, 2009

ööööööö, säger jag bara.
Och mellanslagstangenten gnisslar och piper som fan när ska göra ett litet mellanrum så ni slipper läsavadjagskriversåhär.. *GNIIIISSEEEEEEEEEEEEL*

Jag har någonstans tappat mitt förstånd känns det som. Snälla ta min hand?
Känner mig som Jonas Gardell på IKEA.
Överdrivna gester och ett falskt leende på läpparna.

Jag önskar fredagen kunna närma sig en aningens snabbare.
Så jag kan få dricka min öl och lyssna på bra musik - och bara vara. Mmm... bara vaaaaraaa.
Ni får gärna vara med - kravet är att ni ska kunna konsten av att "bara vaaaraaaa".

and do NOT mess with iowas choice of music...or her hairdo(snt exist)...

Ska vi ta en till ölvisa??
"jjaaaaa"
BRA Sjung fö fan:

Melodi: Var nöjd med allt vad livet ger.

Var nöjd med allt som ölen ger
och även om du dubbelt ser.
Glöm bort bekymmer sorger och besvär.
Var glad och nöjd för vet du vad
en folköl gör ju ingen glad.
Var nöjd med ölen som vi dricker hääääääääääääääääääääääär.

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0