Nicked from Benny..

1. Hur gammal är du om fem år? Trettio

2. Har du någon gång testat narkotika? Ja

3. Hur lång är du? 170 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett? Bend it like Beckham...?

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Då är det säkert därför det är min favorit scen" - Till Uno

7. Vad är dagens planer? Skall jobba

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag messar

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Ena död, den andra levande

10. När såg du senast din mamma? Tittar konstigt på henne just nu...

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? vid 18.30

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, kattfan hittade mig

14. Vilken är din favoritplats? Åland. Utan en tvekan. Och min säng. Ingen tvekan där heller.

15. Vilken plats föredrar du minst? idiotiska platser, ofta offentliga sådana

20. Har du stationär eller bärbar dator? En kelig Laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig?  Jag sover med en t-skjorta typ..

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st

24. Har du någon gång spytt på fyllan?  jodå. Även dan efter, om det är en bättre bedrift.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SOCKS!

26. Är du social? Nej. Eller jag tycker jag är det, men inte samhället/kompisar/familj. Men det skiter jag i hihi.

27. Vilken är din favoritglass? Lakrits Glassar !!

30. Tycker du om kaffe? Satan! Vad skuller jag vara utan det svarta guldet?

34. Tycker du om att mysa?
...okej då.

35. Är du en beroendemänniska? Nej.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn?  Gossar att skjutsa till fotbollsträningen - ja

41. Vad spenderar du helst pengar på? Böcker.

42. Äger du dyra smycken? Ärvde ett fint äkta pärlhalsband från fammo. ( dont rob me now...)

43. Vem var den sista du träffade? Är ju hos moran nu, så det får väl bli hon då...

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv.

46. Välj ett ärr på din kropp? Ena sidan av handleden, en polsk cirkushäst blev hungrig och bet till.

49. Flirtar du mycket? Inte medvetet, nej.

50. Var togs din profilbild för din blogg? Östersjön.se

51. Kan du byta olja på bilen? Jadå.

52. Har du fått fortkörningsböter?
  Nej. saknade körkort så det gick inte att ge mig!! Eat shit polisen!

54. Läser du dagstidningen? Nä.. Jag är forft förbannad över att "en dingding värld" lades ner.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?   Röda Korset skickar hem nå skit en gång i månaden...räknas de?

56. Dansar du i bilen? Absolut inte. Man ska sitta ner i en bil.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? "finska pinnar" på p4.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "yoghurt"


Kommentarer
Postat av: Carro

Men du?! Vart tog 16, 17 och 18 vägen ?

2009-10-20 @ 11:30:21
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Carro

Och 23?

2009-10-20 @ 11:30:45
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0