eftermiddag...

Det vankas middag hos moran. Så härligt. Gratis är gott.

Jag har kommit fram till att jag inte har nån vardag. Mina dagar flyter liksom ihop. Helger innebär ju inte automatisk ledighet för min del...Det är ganska härligt. Att leva som i en bubbla, välja vad det är som tar sig innanför och vad som får stanna utanför. (Å andra sidan kan det bli helt fel med den sociala biten men va fan...)
Dag som natt, timmar efter timmar - det är ingen styrsel alls. Spelar ingen roll.

Ibland blir jag mörkrädd när jag tänker på att jobba "vanliga" tider och mån - fre.

v1 ledig vecka
v2 mån - tis - ons
v3 tis - fre - lör - sön
v4 ledig vecka
v5 tisd - ons - tors
v6 mån - fre - lör - sön


Ungefär så rullar mitt schema. 21.30 - 07.30.
Jag vill inte lägga nytt schema haha.

Appropå mörkrädd, inatt sov jag med hallampan tänd - när det hände senast kommer jag inte ihåg. Jag fick för mig (i min vilda fantasi) att det fanns "nått" i lägenheten som smackade med sina läppar, och jag vart...jamen tyo rädd eller nåt.
Skulle tro att det kanske va en blandning av önsketänkande och filmen jag såg innan...men ändå. Scary.

Har ni sett Rammsteins nya video nu då?? Se den!!

NU : hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0