April. 16, 2010

le Chocolat blabla kaka - check.
Inte för att min franska är befintlig, men tror att det ska vara nå liknande..
Har gjort en choklad "KAKA". Fransk chokladtårta heter det på hederlig svenska iaf.

Min mobil är död. Batteriet iallafall. På en fredag..ku(K)l.
Har fått hem Sam Harris "Brev till en kristen nation" som skall lusläsas nu.
Den har inte ens 100 sidor. 157 spänn för en bok man läser ut på en pisskvart. Aja.
Fan ta honom om jag inte finner den bra.

Det funkar bra att baka till Thåström kan jag berätta. Speciellt när man måste vispa ägg och socker pösigt.
Det som(för mig) tar sån jävla tid...gick ganska snabbt när jag vrålar med i Thåströms texter.
"FAAN FAAAN FAAAAAAAAAAAAAAAN ÄGG HELVETEEEEEEE"

Pff...ska ta och läsa..pröjsar fan drygt 2 spänn sidan!! Så som jag sa, better be some good shit, Sam!
You here me?! GOOD SHIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0