Dec. 8, 2010

Vaknade för en stund sen av en katt som ville ha uppmärksamhet.


( v.g lägg märke till Die Katzes nitbälte, detta är ingen vanlig katt! Hon är en katt från Nifelheim,
från Hades djupaste grotta, hon red på Katla, hon är Black Metal, hon är vicious och ibland har hon mask i magen!)

Jag hade en asball dröm med flygande eldmoln. Jag dängde en stövel i huvudet på en tjej och jag åkte tillbaka i tiden och fick träffa Elvis.

Idag hade jag velat vart inne i sthlm och avnjutit trashfesten med Sid, men båda jobbar så det sket sig.
Sista natten för denna vecka iallafall. imorgon äre julbord som jag nämnt innan.

Kvällens mat ska bli sparris-soppa. Om nån bryr sig.





Så lite bilder från Liseberg!

Nu ska jag fortsätta äta på mitt torra äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0