Juli. 27, 2010

Bläch. Jag är sjuk. Feber, halsont och allmänt sicko..Sid är snäll och låter mig hälsa på..(eg hade männskan inge val då jag ringde på och väckte mitt i sömnen....)
Helst av allt vill jag bara ta några oel med Thünderpussy, Sid, Wasa, Dicken, Robeinus och Kat von P.
Men det lär ju får vänta ett bra tag med tanke på hälsotillståndet.
Och det är ju så jefla kul att ha feber i denna värme. Bara idag har jag duschat 3 gånger för att försöka sänka tempen på en själv.
Så jag gör inte så mkt mer än att ligga och slöa framför tv och knapra div piller.
Men inte tycker jag synd om mig själv...nej nej...mja inte så jättemkt iallafall...

Just nu håller Sid på att diska, antar att det blir storstädning efter det. Sid´s mamma ska komma på besök i helgen och då skall det va spotless in da crip. (enl Sid själv).

Inatt drömde jag att jobbet sprängdes i luften och att jag fick ta hand om alla sönderbrända lik, därefter vart det en krogrunda. Undrar lite om det var feberyra eller om det kanske står för nåt HAHAHAHA.
Ha.*hmm*

Målat naglarna blåa för att jag är "blue"..LÅG för er som inte fattar.

Återkommer.
Bis später. Med vänlig hälsning.

ääääääcchhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0