Fuu

Sämst just nu

1. Insekter
2. Dimmu Borgir(iof alltid men ändå)
3. Matlusten
4. Sömnen/Rastlösheten
5. Hälsan

Bäst just nu

1. Vännerna mina
2. Ze Cat Wilma(även fast hon inte bryr sig om mig)
3. FLÄKTEN
4. Luftgitarren
5. Min säng

Att se fram emot

1. Family guy maraton on channel 6
2. Semestern
3. Sonisphere
4. Uno´s landställe
5. 13 augusti
(6. Skolstarten)
(7. Lön)

Alltid bäst

1. Moran
2. Pengar
3. Herr Hegg
4. Herr Hegg´s skägg
5. "Trollhammaren"

Alltid så j.ä.v.l.a sämst

1. När ölen är slut
2. Okunniga människor
3. Dimmu Borgir och Dani Filth
4. Religion
5. Insekter

Hegg me skägg
googlebild





Kommentarer
Postat av: Benjamin

Vadå har du försökt ringa? Har inte fått nåt samtal :-/ Men jag har inte bytt nr iaf. Jag messar det till dig ifall du har fel



kram

2010-07-18 @ 21:13:04
URL: http://benjaminobenassi.wordpress.com/
Postat av: Carro

13 augusti! :D

2010-07-19 @ 14:39:28
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0